مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-04اجتماعي

کلیه راه های ارتباطی گیلان باز است/ وقوع آبگرفتگی در 7 شهرستان


سرپرست مدیریت بحران گیلان با اشاره به بارندگی شدید صبح امروز، گفت: کلیه راه ها باز است و دستگاه های خدماتی و امدادرسان اعم از راهداری، هلال احمر، - شرکت گاز، شرکت برق و.

در حال بازگشایی و خدمات رسانی هستند.

محمدرضا حق بین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید باران در گیلان از شب گذشته تا بعد از ظهر امروز، اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران در اقصی نقاط استان گیلان، در هفت شهرستان شاهد آبگرفتگی معابر بودیم.

وی شهرستان های آستانه اشرفیه، فومن، سیاهکل، رشت، شفت، لاهیجان و رودبار را درگیر بارش های رگباری شدید دانست و عنوان کرد: پل گشت رودخان در فومن تخریب کامل شد و لذا به دلایل ایمنی اقدام به قطع آب، برق و گاز کردیم و پس از اقدامات اولیه، به صورت نوبتی در حال اتصال است.

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه تخریب پل قدیمی مذکور موجب مسدودی راه های سید سرا و کیشه رودبار شد، عنوان کرد: مسیر جایگزین فرعی وجود دارد و تردد برقرار است.

حق بین، برخی از مناطق رشت را درگیر آبگرفتگی دانست که با فروکش کردن باران مشکل حل شد و گفت: در بخش سنگر نیز شاهد آبگرفتگی مزارع و چند خانه در روستای گلسرک بودیم.

وی از آبگرفتگی شدید در منطقه امام زاده هاشم رشت و طغیان رودخانه موشنگاه خبر داد و بیان کرد: در محور سیاهکل - دیلمان نیز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه راه های ارتباطی گیلان باز است/ وقوع آبگرفتگی در 7 شهرستان

کلیه راه های ارتباطی گیلان باز است/ وقوع آبگرفتگی در 7 شهرستان